Bilköp

[1554]
Var och tittade på en bil idag, men det kommer inte att bli något köp.
Däcken som sitter på bilen nu, är olagliga, stötdämparna måste bytas runt om, dessutom måste jag sätta in motor- och kupévärmare.

Helst skulle jag vilja ha en Seat Ibiza, men det är inte så många såna till salu i närheten av Umeå.

Igår var jag på Nolia.
Kom dit vid 13-tiden, gick därifrån vid 17-tiden.
Jag hann göra det jag skulle, men jag tror att jag skulle kunna fördriva några timmar där igen, om jag fick tillfälle.

När jag kom hem var det att tvätta sig och sen bege mig på 5-årskalas.
Levina fyllde 5 år förra fredagen, så igår blev det kalas för henne.
Av mig fick hon en CD-saga, Askungen.

Kom hem vid 21-tiden tror jag, gjorde inte så mycket sen på kvällen, förutom en liten utflykt till skogen... *ler lite finurligt*

Idag har jag tvättat en maskin, den är redan torr, så jag borde ta in den och lägga in den i garderoben.
Har lite tvätt sen förut också som jag borde lägga in i garderoben.

Har framkallat korten från bröllopet, många fina kort.
Men tänk att en del inte kommer med, medan vissa är med på nästan varenda kort.

Ha det gott!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback