32 år

[0840]
Enda anledningen till att jag är inne på internet vid den här tiden idag är för att jag ska upprätta min handlingsplan på AF.
Vilket gissel, det är ringa hit och ringa dit.
Fylla i en massa frågor., men nu är den gjord i alla fall, men nu ska jag tydligen träffa min surkärring till handläggare på AF, vill verkligen inte det!

Jobbade i Robertsfors igår, och hade tänkt/hoppats/trott att jag kanske skulle sova över där till idag, men det blev att sova i min egen säng.
Det gick bra att jobba igår, kassan stämde. :)

Efter jobbet for jag till Laxbacken, mamma bjöd på middag.
Men det blev också lite firande av mig, så där dagen före. :)
Fick en present, en mp3-spelare, så nu ska jag väl försöka läsa mig till hur jag ska använda den, men det blir förhoppningsvis imorgon, om jag inte ska jobba i Robertsfors igen.
Beror på om Veronica är sjuk eller inte.

I natt klockan 0300 fyllde jag 32 år.
Så jag har blivit ett år äldre, och jag tror faktiskt det är första gången på flera år som jag ska jobba på  min födelsedag.
Hade tänkt äta gott ikväll, men jag vet inte vad jag ska äta...
Kom precis på att jag kanske ska ta och öppna det mousserande vinet som jag har liggande, för att fira mig själv...

Det är bäst att jag avslutar det här, om en dryg timme ska jag i väg med bussen.
Har inte ätit frukost och duschat än... Skynda skynda!

Ha en härlig dag!

Ciao!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Mona

Stort grattis på födelsedagen!! Hoppas det går bra på AF, kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback