070812

[2227]
Jag vaknade vid 09-tiden och satte i gång en maskin tvätt.
Tyvärr gick jag och la mig igen, förstår inte varför, jag var ju rätt pigg.
Klockan var mellan 11 och 1130 när jag steg upp.

Annars idag har jag hängt tvätt och städat, tänkte att jag kanske skulle få främmande idag, men det verkar inte som det, synd.
For ner på Nolia, skulle lämna tillbaka en börs som jag köpte när jag var dit i torsdags.
Kom dit vid 1630, men det kostade 80 kronor, så jag väntade en halvtimme för att komma in gratis.
Vandrade runt, köpte en friterad camembert med hjortronsylt, men hmm, jag vet inte, roligt att ha smakat, men inte mer...

Nu hoppas jag att jag hittar en börs någon annanstans, men jag ska känna för den, det ska inte bara vara så där.

Mer än så här var det inte den här gången.

Kom just på, jag ska ju byta i sängen...
Eller ska jag göra det imorgon kanske... Jo, det blir nog så...

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback