Trollkarlen från Oz

[2251]
Teaterföreställningen var bra, väldigt bra!
Rolig och underhållande!
Jag gillade nog hunden Toto bäst. :) (som gjordes av en människa)

Annars har det inte hänt så mycket ikväll, det var skönt ute och även fast klockan var nästan 2030 när vi kom ut från Idunteatern så var det ljust ute!
Härligt, sommaren är på väg!

Har du planer för sista april?
Jag hade nog farit hem till Laxbacken och brasan i Rickleå, men jag ska jobba i Vännäs hela den dagen, så jag tror inte jag ids köra från Vännäs till Rickleå, även om jag skulle hinna vara där till klockan 20 när brasan brukar tändas.

Men nu är det dags att gå i säng.

Imorgon är det fredag! Lite skönt med helg!
Undrar just om jag får något främmande i helgen, hade varit trevligt!

Må gott!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback