Ta med kameran!

[1245]
I fredags var jag ute och gick, och skulle tagit med mig kameran, jag såg både tussilago och herr och fru And.

Tog en promenad igår kväll också, var borta i ca 50 minuter, skön promenad.
Funderar på att ta med mig kameran och ta en promenad för att ta kort på årets första tussilago.
Jag såg att de filmat just de tussilagorna på Västerbottensnytt i veckan, de var med i Landet runt igår.

Det blåser fortfarande ute, solen skiner, men det är inte många grader ute.

Vad har jag annars gjort i helgen?
Inte mycket, torsdag och lördag jobbade jag. Ska jobba några timmar imorgon också innan jag ska fara till Laxbacken på påsk-middag.

Jag har provat den nya smaksatta vodkan från Absolut, Absolut Pears, mmm, den var god, blandad med lite Sprite, men det funkar nog med vanlig fruktsoda också.

Nä, nu ska jag hänga tvätten och sen klä på mig för en promenad! Ut i solen och kanske få lite energi!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback