Sommardäck

[2259]
Igår var det dags att byta till sommardäck.
Gjorde det inte själv, skönt att det finns någon som kan hjälpa.

Annars då?
Hälsade på pappa igår kväll, men han var inte medveten om min närvaro.
Var och sa hej till en gammal skolkompis innan jag for till pappa.
Han hade bråttom till ett kvällsjobb, så det blev bara hej och hej då i princip, men vi får kanske anledning till att träffas igen, när han har mindre bråttom.

Var upp till pappa idag också, men det var inte lätt att få fara därifrån.
Han skulle till Laxbacken, men det gick inte så bra, ingen var hemma.
När jag sa att jag skulle åka så började han gråta och sa att det var ett helvete, vet inte var det kommer ifrån, han trivs ju bra på den avdelning han är på nu.
Men till slut så kunde jag gå.
Är tveksam om han kommer ihåg att jag varit där...

Imorgon ska jag på temamöte på jobbet på stan, om jag nu inte ska jobba någonstans.
Ska göra lite ärenden innan jag ska dit, undrar hur lång väntetid det är på Apoteket?
Ska hämta ut ett recept, vilket kan ta lite tid, om det är mycket folk, annars kan jag ju faktiskt ta en promenad på Apoteket här på Ersboda, vid Coop Forum, så behöver jag ju inte fundera på hur lång tid det tar på stan. =)

Just nu känns det som om det finns mycket energi, men det brukar ofta göra det på kvällarna... Hoppas den finns kvar imorgon.

Är så himla sugen på att köpa ett boxvin som heter Rocky Creek, men 3 liter... Varför finns det inte på flaska??

Förresten, vad skulle du göra om du hade tre timmar över?

Ha det gott!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback