Känner mig duktig

[1428]
Steg upp vid 09-tiden.
Fikade lite och gjorde mig sen klar för att fara ut på Strömpilen.
For först om på Föreningssparbanken, nä just ja, Swedbank, skulle lösa in en check, men där kostade det att lösa in den, så jag for ner på SE-banken, där var det gratis.

Efter det begav jag mig på Strömpilen, köpte skorna.
Gick in en sväng på Systembolaget, en av fin-pojkarna jobbade... =) Köpte två Staropramen Granat.
Sen blev det ICA Maxi.
Det var inte så mycket som skulle handlas, men dock lite grann.

Men jag gjorde en "fasansfull" upptäckt... De har slutat tillverka veteknäck!! VARFÖR??? Det som är så gott att äta till varm choklad och lägga ägg på veteknäck är ju också gott... Men det är slut med det.
Nu finns bara det där morgonknäcke, usch, tycker inte om prickarna på det...

Slog mig just nu, ska kanske gå på "mitt" Konsum för att se om de har kvar veteknäck... :)
Kan då också skicka i väg a-kasse-kortet som jag fick tillbaka idag, hade glömt fylla i fem dagar. Slarvigt!

Ikväll är det Harrys. Får se hur det går för oss i finalen, vi ska i alla fall inte komma sist!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback