Blä! :P

[2300]
Klockan har som du ser passerat 23, och vad gör jag? Ingenting.
Har på mig mina skor, ska jag eller ska jag inte lämna tillbaka dem? I-lands problem...
För en stund sen avslutade jag diskpasset för idag, det är lite disk kvar, men det är fullt i diskstället, så jag får ta resten imorgon. Det är mest bara pannor.

Vad ska jag annars göra imorgon?
Ingen aning.
I helgen ska jag nog ner på busstation för att köpa 10-kort på ULTRA, senast på onsdag måste jag göra det i alla fall. Mitt är slut och jag behöver ett innan på fredag, för då ska jag jobba på stan.

Blir lite less på: "Vi kan höras senare..."
Yeah right, som om...
Men inget att lägga ner energi på...

Ska se slutet på Jordan, rättsläkare, sen blir det sängen.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback