Aprilväder

[1909]
Det har inte blivit bättre väder, det snöar och blåser, så jag blev lat, ingen promenad...

Varför skriver jag nu igen för då?

Tja, säg det...
Men kanske för att jag trodde att jag skulle få sms, men det är klart, veckan är ju inte slut än, men min ledighet är dock det, även om jag är ledig lördag-eftermiddag och söndag.
Äh, jag får se, jag tänker då inte höra av mig, så det så. :P

Det verkar som om vi är med i popquiz-finalen på Harrys ändå nästa vecka, nice!

Men hur kommer det att gå sen, när det är helt slut, vad ska jag då göra på tisdagarna?
Även om det är tisdag idag och det går väl inte någon större nöd på mig, men det är ju  bara en dag, efter nästa vecka är det ju HELT slut...
Då måste jag vänta till sommaren, men det får väl gå ändå.

Ha det bra i blåsten och snön!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback