Ännu en söndag

[2207]
Det är söndag idag, och jag är ingen större fantast av söndagar, det är liksom inte så mycket som händer då.
Även om den här dagen blev lite annorlunda.
Emma var på stan och ville ta en glass. Jag satt i soffan och gjorde ingenting, så jag gjorde mig klar och åkte ner.
Efter stan blev det Strömpilen, hittade ett par skor på Din sko, som jag skulle kunna ha på bröllopet i sommar.
Jag får fara dit och prova dem igen, och då ha med mig pengar, uti fall att...

Igår kväll hade jag gärna velat ha sällskap, men inte blev det något sånt.
Får se om det blir något sånt.

Nästa helg har jag lust att gå ut, ta en öl eller så på Bishops och sen Harrys, får väl se om jag får med mig någon, eller om jag överhuvudtaget har lust.

Snart ska jag börja göra mig klar för sängen, ska lyssna på Melodikrysset i sängen.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback