30-års fest i Norrfors

[1146]
Jobbade igår, det gick bra, allt flöt på bra, skönt, vi fick stänga 13.

Det var 30-års fest i Norrfors hos Mattias, aka Tuppen och Matte, igår, det blev så att jag for dit. Fick åka med Ida och Jalla, de skulle hämta upp Emma, så jag gick till henne.
Det var trevligt att få träffa lite folk man inte träffar så ofta.
Det är trevliga prickar de där pojkarna i det där gänget! Synd att jag inte träffar dem mer ofta.

Vi kom dit strax efter 18 och for vid 23-tiden, ganska lagom, även om jag just då hade kunnat stanna kvar, men det var ändå skönt att komma hem.

MN fick barn i onsdags, den 18 april, det blev en kille som vägde 2970 och var 47 cm lång.
Samma födelsdag som storebror Tim.

Igår var jag en sväng på Konsum och jag tror jag såg Niklas där, en kille som var på samma fest som jag för typ 1,5 år sen, eller är det ännu längre sen?
Festen var hos MN och hon var tillsammans med sin nuvarande kille.
Om det nu var han, så hälsade han inte och jag hälsade inte heller, för jag tycker nämligen att han är så lik en av nyhetsuppläsarna på Västerbottensnytt, Martin Manchow.
Den här killen hade höger hand i gips.
Skulle det nu vara  han, Niklas, från festen, så är han lika fin fortfarande. :)

Funderar på om jag får besök i afton eller inte, får väl se...

Ska kanske försöka få något i magen...

Ha en härlig söndag!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback