Vad hände??

[1103]
Ja, vad hände igår? Mycket, men inget jag berättar här, lite för personligt, men det var spännande och frågar du KANSKE jag svarar...

Jag var till Laxbacken igår, det var utförsäljning på Andra varvet och kajvandring, det var intressant, vilken kommers det har varit i Sikeå Hamn när den var i sin blomstring! Men det är inget jag kommer ihåg, är för ung för det.

Fick mammas mat till middag, alltid lika gott!

När jag kom hem till stan igen så såg jag One tree hill, men hur slutade det?? Vad händer, kan inte vänta till på söndag, jag vill veta NU, vad som hände med Keith, överlever han??
Och HUR dum i huvudet är inte Dan?? Bara en fråga...

Idag är det 5 år sen tragedin i New york hände, även om den i skrivandets stund för fem år sen inte hade hänt, den hände ju vid 09-tiden lokal tid och vid 15-tiden svensk tid.

Det blev ju ingen utgång i helgen, jag förstod det i och för sig, men jag kunde ju ha blivit överraskad...
Får se om det blir utgång på lördag i stället.

Nä, ska göra lite annat nu!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback