Vad hände inatt??

[2043] fredag
Jag har jobbat idag, och det har gått bra, har kanske inte plockat fram så mycket, men har tagit bort tomma flak på ölavdelningen.
Suttit i kassan, och den stämde! *jihooo*

Ja, vad i fridens tider hände inatt?
Hade jag hemligt besök, som hade givit sig av innan jag vaknade till?
Vad som hade hänt, vissa klädesplagg hade åkt av...

Sov lite oroligt inatt, men tog mig ändå upp imorse, men oj, det har varit kallt i natt, på vissa ställen har det nog varit frost, varit runt nollan ska jag gissa.

Imorgon börjar jag 11, hinner ju inte höra Melodikrysset, men det är jag ju van vid... Efter alla mina lördagar i sommar.
Jobbar till 1530, efter det kanske det blir fika på NK med en kompis från Posten-tiden.

Jag tror det blir en tidig kväll ikväll, känner mig lite pömsig nu.

Ha en mysig fredag och helg!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback