Upp, ner, hit och dit

[1348], torsdag
Igår blev det upp, ner, hit och dit med känslorna, vad händer?
Jag vet nästan inte, får väl se vad som händer, det är det enda jag kan göra, det står liksom inte i mina händer vad som ska ske, det står i hans händer, bollen är hos honom.

Har varit på stan idag, var tvungen att köpa lite piller, c-vitamin, slemlösande och värktabletter.

Fick precis samtal, ska jobba imorgon och på lördag, på Strömpilen, börjar 09 imorgon, jobbigt att stiga upp så tidigt... *s* Men det brukar ju lösa sig.

Vet inte vad jag mer ska skriva om, jo, det var ju det...

För typ ett år sen så var det ju en som frågade om en date, den har fortfarande inte blivit av... He´s not that in to me... För hade han varit det minsta intresserad så hade han inte kommit med alla möjliga ursäkter, utan tagit tag i saken . Så är det ju bara, är han intresserad, så kommer det inte en massa ursäkter och bortförklaringar, utan då sker det, även om han har mycket att göra, eller vad det nu är.
Mycket snack och liten verkstad...

Nä, nu var det inget mer.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback