Ta hand om mig!

[2135] lördag
Jobbat idag, det gick bra, men jösses så mycket folk det var sista halvtimmen, varför kommer folk när det är näst intill stängning, och inte tidigare?
Inget man någonsin får veta!

Känner mig inte så pigg ikväll, ont i halsen, hostar lite, ont i kroppen, lite grann i alla fall. Sov på soffan en halvtimme ungefär ikväll, borde väl kanske inte ha gjort det, men jag tror att jag kommer att somna gott ändå när jag går i säng.

Försökte lösa Melodikrysset imorse, gick ganska bra, men några ord fattas ändå. Ibland skickar jag in, inte för att jag vill vinna, men det är roligt ändå. :)

Har skickat in för att vinna Ladies Night med Michael Nykvist, Peter Magnusson och Martin Stenmarck som ska vara i stan den 29 september. Håller alla tummar jag kan för att jag vinner! Frågan är bara vem jag ska ta med mig...
Anmäler sig någon frivilligt?

Ska nog kanske se slutet på Sweet home Alabama, som jag redan har sett, men den är rätt okej, lagom film att se så här på lördagskvällen, när det inte finns så mycket annat att se på TV.

Avslutar nu, hoppas du får en trevlig lördag, eller vilken dag du nu läser! :)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback