Svensktoppen

[1533]
Fick brev från Svensktoppen idag, de ville att jag skulle vara med i juryn i fyra veckor, och det skulle jag kunna göra, brukar ju lyssna på det på söndagförmiddagarna.

Igår var en av de värsta dagarna, jag kände mig sååå risig!
Orkade inte göra något alls, nästan så jag inte orkade åka och köpa mat, för laga det fanns inte på världskartan.
Det blev McDonald´s, inte såå nyttigt, men gott, men jag har tänkt göra lax idag till middag.

Undrar om jag orkar åka på personalfesten på lördag, skulle ju vara roligt, men är jag så här, även om jag är bättre idag än vad jag var igår, men jag får se hur jag känner mig.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Mange-Pange

tänk på mina låtar när ni ska rösta!!!/Magnus

2006-09-21 @ 17:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback