Snabbutryckning

[1007]
Klockan var 09, jag vaknade av att en hundrackare står och skäller på dagiset utanför mitt fönster, och det är andra morgonen i rad, det är bra att jag vaknar, men det är ju inte roligt att bli väckt av hundskall.

Låg en stund, och klockan 0915 ringde mobilen, okänt nummer, det var bolaget på Strömpilen, jag skulle få jobba idag, börja 1150 och sluta 2030, men jag kunde inte jobba så länge, men till 19 skulle gå bra. Så jag ska börja göra mig klar och bege mig, känns lite nervöst att åka dit och jobba, har ju bara jobbat en dag på en självbetjäningsbutik, men det kommer väl att gå bra, hoppas jag.

Ringde ju på bolget på Vasaplan igår, men hon ringde aldrig upp, och nu är det ingen som svarar... Mycket folk?? Jag vet inte.

Imorgon är det lördag, och jag vet inte om det blir utgång eller inte, jag ska då göra lite ärenden imorgon, måste det eftersom jag ska jobba idag. Har tänkt fara tidigare, måste om på stan på Arbetsförmedlingen och hämta arbetsgivarintygs-blanketter och har också tänkt gå på Lindex och kolla om BH:ar.

Dags att göra mig klar.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback