Ont i rumpan

[1950]
Det var utgång i helgen, hade roligt!
Är lite sugen, just nu, på att gå ut på lördag igen, men vi får väl se hur det blir med det.

I lördags cyklade jag på systemet och köpte en flaska vin, inte vanligt för att vara mig, men så var det, drack det till middagen först, tog även med det till förfesten, och drack upp nästan hela där. Tog kort på min middag, men kortet är kvar i digitalkameran än...
Hade tänkt ta bussen till förfesten, men läste fel i busstidtabellen, det var ju faktiskt lördag och inte fredag, så "missade" bussen, eller missar man bussen när den inte ens går?
Hur som helst, jag var tvungen att cykla till förfesten, och hämtade cykeln där igår, men jag hade ont i rumpan, har ju inte cyklat speciellt mycket i sommar, har ju mest bara jobbat.
Så sittknölarna är lite ömma...

Ska kanske ta och diska lite... Har inget annat roligt för mig.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback