Mycket snack, ingen verkstad

[1124]
Nu undrar du kanske var jag får den där rubriken ifrån?
Ja, det är många som snackar, men inget händer, det kan vara det ena och det andra, men jag har liksom slutat bry mig, varför slösa energi på sånt?
Det är ju bara ett bevis på hur knäpp, eller vad jag ska säga, personen i fråga är, som inte riktigt kan hålla vad han/hon säger.

Jag vaknade redan 0715 i  morse, jag var upp på toaletten, satt igång en tvättmaskin, så den var klar när jag steg upp vid 0930.
Hade fått ett sms vid 0830, hörde det, men jag iddes inte stiga upp och kolla vem det var ifrån, det var från en som ville komma om hos mig, men när jag svarade på messet så var det försent, var då inte så sugen på att få besök så "tidigt" på morgonen heller.

Blir eventuellt utgång på lördag, men vet inte säkert än.

Solen skiner idag också, ska kanske ta en promenad idag... Hade tänkt ta en igår kväll, men det blev inte så.

Ska kanske göra mig lite lunch.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback