Lördag

[1130]
0915 imorse ringde telefonen, det var från Robertsfors, Per undrade om jag kunde jobba på lördag, men tyvärr, har tänkt springa på stan och göra lite grejs, en lördag hade jag fått vara ledig innan jag skulle ha fått jobba igen...

Har ringt runt på tre olika systembolag, det i Vännäs hade jag fått jobba på på lördag, men det kan jag ju inte.
Ska maila till Ersboda och Strömpilen, bolaget på Vasaplan (Wasagallerian) fick jag inte tag på henne jag skulle prata med, hon skulle ringa upp, får se när det blir.

Är ju sugen på att gå ut på lördag, men det verkar som om det inte blir, får ingen med mig, har frågat två, men svaret har blivit ska ta det lugnt, men man vet ju aldrig... Det brukar för det mesta vara så när jag vill ut, ingen annan vill, tråkigt!

På söndag är det utförsäljning på Andra varvet i Sikeå hamn, funderar på att fara dit, behöver inget, men titta kan jag göra! :)
Då kan mamma få bandet med Glamour som jag spelat in.

Igår var det strålande sol och 20 grader, idag är det mulet och 13 grader... Stor skillnad på vädret!

Ska maila lite telefonnummer till systemet. =)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback