Irriterande

[1535] Fredag
Bytte operatör på min mobil för ett bra tag sen, hade några sms i utkorgen, som jag skulle vilja ha, fick tipset då att Telia hade en sim-kortsläsare så de kunde hjälpa mig, åkte ner på stan, så de fixade det.

Satte in mitt Halebop-kort, kollade om jag fått messen jag ville ha, nä, och numren jag hade i telefonboken hade blivit överskrivna, som tur var så är det ju inte så mycket nummer som blivit nya, annars hade jag blivit ledsen, så nu vet jag det, spara ALLA nummer, skriv upp dem någonstans, så de inte försvinner.

Hur känns det idag?
Tja, det är lite sämre än vad det var igår, så är det en varannan dag, så bör det vara bättre imorgon, får väl se, det är hostan som är värst, den är jobbig, får ibland hostattacker så det känns som om innandömet kommer ut.

Nä, tror inte det var något mer.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback