Horoskop för september

[1200]
September har blivit några dagar, men läsa ett horoskop för månaden kan man ju alltid göra! :)

http://www.aftonbladet.se/vss/karleksex/story/0,2789,881664,00.html


Jag är enligt mitt födelsedatum ett lejon, men jag tycker att kräftan kan passa lika bra, om inte bättre ibland.
Men hur mycket man ska tro på det här med horoskop det vet jag inte, ta det med en nypa salt skulle jag tro är det bästa!

Kräftan
Hösten börjar med trassel, men det är inte ditt kärleksliv som drabbas. Istället är det andra relationer som utvecklas och i en del fall krånglar till sig. Du kan mista en vän men också finna ny vänskap. Kärleken däremot frodas, och du kan räkna med en flirtig och givande månad För dig som söker något nytt är det kanske extra bra läge just nu, och bland annat beror detta på att du signalerar självsäkerhet och öppenhet. För dig som har en fast partner är nyckelorden lek, ömhet, skratt.
Bästa chansen: Jungfru, Fisk
Bästa stället: På fest
Bästa datumen: 15-16/9
 

Lejonet
September börjar med en glödhet vecka, en riktig kärleksvecka med tusen möjligheter. Inte minst till ångande erotik. Utnyttja tillfället att ge hösten en härlig start, för resten av månaden kommer du att vara väldigt upptagen med andra saker. Kärleken hamnar i skymundan när fokus hamnar på nöjen, vänner och oväntade utvecklingsmöjligheter, kanske någon utbildning som du vill satsa på eller en spännande resa Det är saker du gör tillsammans med dina vänner som ger dig allra mest.
Bästa chansen: Oxe, Jungfru, Våg, Stenbock, Vattuman
Bästa stället: Överallt
Bästa datumen: 4-5/9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback