Förändras fort...

[2317]
För någon timme sen åkte främmandet, har diskat bort och gjort klart, så det är inget att göra imorgon, bara sätta sig och äta frukost!
Middagsbjudningen var trevlig, blev tacos till middag och marängsviss till efterrätt! Mumsigt!!

Blev så myssugen, så jag tänkte jag slänger i väg ett mess, men han som för någon vecka sen trivdes som singel har typ skaffat tjej.
Så det blev inget mys där, och vi skulle inte höras mer heller, eventuellt ses ute, tänk så otroligt fort det kan förändras.
Hans nummer var ju ett av de jag raderat, men nu är det inte ens lönt att ha det kvar överhuvudtaget, men jag undrar varför han hörde av sig för 1,5 månad sen, inget jag får veta...

Nåja, spela roll, får väl hitta någon annan att mysa med! :) Någon frivillig? ;)

Nä, nu är det sängen som hägrar, ska bara borsta tänderna först.

Blir eventuellt utgång imorgon, men har inte bestämt mig än, men troligtvis blir det så.

Vi kanske ses ute! :)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback