Det blev hemmakväll...

[1536]
Jaha, så då blev det som jag förstod, ingen ville mer än jag. Så det blev hemmakväll för mig också, jag som var sugen på att gå ut, men gå ut ensam går fetbort!

Var ner på stan idag, så mycket folk! *rynkar på näsan* Tur jag visste vad jag skulle göra, så jag behövde inte stå och trängas så mycket.
Tog en glass på torget, och åt den vid solväggen vid Dressman, jösses så varmt det blev! Men åååhhh, så varmt och skönt!

Igår jobbade jag ju på Strömpilens systembolag, det gick bra, tyckte det var roligare där än på Ersboda. Allt gick bra, och kassan stämde när jag efter dagens slut räknade den. *puh*

Jaha, vad blir det idag då, ingen aning! Funderar på att åka ner på stan och låna film, men vet inte vad jag vill se, eller det vet jag, men de kostar ju 50 kronor per film, så jag har nog någon egen inspelad jag kan se, eller så blir det att sitta och bläddra på tvn.

Skulle ju ha diskat också...
Lite ont i halsen har jag också...
Trött blev jag också...

Men nu ska jag sluta skriva här, har tänkt mig till Sikeå hamn imorgon, får se om det blir så.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback