Titta det snöar dumma bil!

[2209]
Idag kom första snön, det är vitt ute.
Inga stora mängder, men det ligger på backen, en stund till.
Den kommer garanterat att försvinna på någon dag.
Snön som kom, kom som blötsnö, så det är bara slask ute, blöt och fuktig blir man om fötterna. *suck*

Dumma bil!
Skulle i väg med bilen och handla lite ikväll, när jag kommer till bilen har tagit ut sladden för motor- och kupévärmare. Sätter mig i bilen och ska starta, den är i princip död, finns inte mycket ström i den.
Nackdelen är ju att jag behöver den imorgon, ska till Vännäs och jobba.

Jag har dock satt i batteriladdaren och hoppas att det hjälper, men jag ska få åka med en om den inte startar, men det blir att stiga upp en aaaaning tidigare för det här.
Måste åka från mig vid 08 för att vara på Kronoparken vid 09.
Lite jobbigt, men smällar jag får ta. =)

Hoppas du får en trevlig helg!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Mona

nja, jag ska jobba både lör,sön och mån... så det blir inte så mycket till helg för min del.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback