Överlevde fredagen den 13:e

[2239]
Det är söndag idag och jag överlevde fredagen den trettonde, igen! =)

Jag var till Laxbacken i fredags, fixade med vinterdäcken, och kunde ta kort igen på rönnbären på kajen i Sikeå Hamn, jag tror att de kommer att bli riktigt bra!
Får försöka ta upp filmen fort, så de blir framkallade snart!

Åkte till Ånäset och fixade med vinterdäcken, sen blev det lite affärer också, Fru Jonssons, Skoaffärn och Toms kläder, hittade ett par Lee-jeans på Toms, men de fanns inte i blått. *suck* Ska kolla här i stan om de finns, hoppas!
Hos sko-Allan på Skoaffärn, så skulle jag bara kolla läget, hittade dock ett par, de gick på 980 kronor, men inte riktigt som jag ville att de skulle vara, men de fanns inte i rätt storlek, så jag får väl prova dem igen, när de kommer in, hoppas bara mamma ringer och säger när de kommit in, för Allan skulle ringa mamma.
Oj, vad ointressant att läsa för dig! *s*

Sov över i Laxbacken, fast jag inte hade tänkt det.
Pappa kom till Laxbacken i lördags, vi satt ute och fikade, vi fick flytta oss ofta för att få sitta i solen, den flyttar sig fort nu.
Hjälpte mamma att tömma lite krukor på blommor.
Åkte tillbaka in till Umeå efter att fått äta mammas mat till middag, blev utgång.
Började på Bishops, sen blev det Nattis, men jag vet inte... Inte mycket folk, förstår inte var alla har tagit vägen? De sitter väl på någon av pubarna, för där brukar det vara proppat!
Som det var på Bishops, undrar hur stort det skulle få vara för att alla skulle få plats?

Nä, nu ska jag slå mig ner i tv-soffan och se slutet av Ice Age på TV6.

Hoppas du hade en trevlig helg!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback