Min morgondag...

[2332]
Så här önskade jag att min dag såg ut imorgon:

Vaknar vid 08 och går ut på en halvtimmes promenad.
Kommer in och äter frukost, medan läser jag tidningen.
Efter den tar jag en dusch.
Sen sätter jag mig framför datorn för att få i väg min arbetsansökan på Intersport.
Dags för lunch och Hem till gården. :)
Efter Hem till gården, en halvtimmes promenad igen.
Sen hittar jag väl på något annat, fikar lite senare på eftermiddagen.
Hade ju varit helt perfekt om jag tagit en promenad på stan, på Harrys, ska träffa några tjejer där imorgon kväll, men jag gissar att det inte alls kommer att bli av, men hoppas på en promenad innan jag far ner på stan.

Men så där kommer inte alls att min dag kommer att se ut, men hoppas kan jag ju...

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback