Michael Weatherly

[2222]
Har inte gjort så mycket idag egentligen, tvättat en maskin med lakan, har tänkt byta i sängen ikväll.

Drömde mysiga drömmar om Michael Weatherly inatt... Vaknade av klockan och ville bara somna om och återgå till drömmen, men det gick ju som vanligt inte. *suck*
Han är bra fin! *ler drömmande*

Var på stan en sväng, hittade inte mina Lee-jeans. :(

Provade "mina" stövlar igen, Gabor, ett par stövlar för 1700, men oj, så sköna och fina, stilrena.

Imorgon kommer de och byter ut min spruckna ruta, måste visa rutan som inte går att stänga, på grund av att jag inte kan stänga igen spärrarna som håller ihop rutorna.
Vet inte om jag ska nämna fönstret på toaletten, det får kondens mellan rutorna.
Trodde att det var efter det jag hade duschat och det var kallt ute, men det var så idag, och då hade jag inte duschat.

Imorgon kväll ska jag på föreläsning om självkänsla med Mia Törnblom, det ska bli intressant.

Dags att borsta tänderna och byta i sängen tror jag...

Puss och kram

PS. Förresten, läser en jättebra bok, En liten by i bergen av Adriana Trigiani, rekommenderas varmt!
Kolla på ett bibliotek nära dig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback