Hur länge?

[1916]
Är det någon som vet hur länge man behöver spara på gamla räkningar?
Jag har räkningar kvar sen några år tillbaka, men det känns lite överdrivet. Vissa räkningar kan ju vara bra att ha kvar, men långt ifrån alla.
Så är det någon som vet, då kan du ju lämna en kommentar! :)

Annars idag har jag hållit mig inne, det har blåst, regnat och snöat ute idag.

Imorgon är det paltfest i Norrfors, ska bli spännande och se hur det är.

På söndag ska jag träffa MS på News, får se om Emma hänger med också.

Ha en härlig helg, och hoppas att du inte blåser bort och snöar över!

Puss och kram

PS. Glöm inte att ställa om klockan natten mot söndag. Du ska ställa TILLBAKA klockan en timme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback