Helgen är slut...

[2330]
Ja, nu är det bara en halvtimme kvar på den här söndagen, sista söndagen i oktober.
Imorgon börjar en ny vecka, som även infattar den första dagen i november.
Nu är det snart december och julen närmar sig med stormsteg, tänk var vi är om bara en månad...

I helgen, vad har hänt?
Fredag så blåste det ju ganska rejält och snöade lite grann.
Lördag gjorde inte så mycket, försökte lösa melodikrysset. Det gick inte så bra, men med lite hjälp av internet och syster, så är det nu löst.
Sen skulle jag till Norrfors, det var paltfest där och vi som var till England skulle också träffas. Det var tänkt att vi skulle se lite bilder, men fjärrkontrollen till DVD-spelaren var glömd. Det klassiska misstaget! :)

Vi och resten av Norrfors samlades i Norrfors logen vid 19-tiden.
Det blev två paltar, men oj så dåligt jag började må. Palten satt som ett lock i magen. Jag var bara tvungen att gå på toaletten och spy, det var väl inte sååå roligt, men det var tvunget. Efter det så började jag må mycket bättre, vilket gjorde kvällen bättre också.

Kvällen var rätt trevlig, åkte hem vid, tja säg det, kommer inte ihåg, men jag vet att Åsa och jag tog bussen hem 0020. Vi var tillbaka i stan vid midnatt.

Ställde om klockradion innan jag somnade.

Imorse, söndag, så steg jag upp vid 0930, vintertid. Hann diska och göra liiite nytta innan mamma kom och jag bjöd på gramhamsgröt.
Vi åkte förbi på Ersängshallen för att träffa Elisabeth och Christoffer. C skulle spela match mot Öjebyn.

Efter Ersängshallen blev det Nolia, det har varit Weekendmässa där i helgen.
Det var rätt trevligt att gå runt där, det blev ett par handskar och några chokladpraliner gjorda i Holmsund.

Klockan 17 skulle jag träffa Emma och Malin S utanför News, väl där upptäckte vi att News var stängt.
Det blev Harrys i stället.
Emma och jag tog bussen hem 1915.

Resten av kvällen har tillbringats framför tv-apparaten, Navy CIS och inspelningen av På spåret har setts, även sista avsnittet av Älskling vi dödar barnen.

Nu är det sängen som hägrar.

Måste ringa och höra om hjälp med batteribytet också. *suck*

Må gott!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback