Dumma j***a bilbatteri!

[2122]
I eftermiddag tänkte jag fixa med bilbatteri, så jag har det gjort.
Hade tänkt skjuta upp det till imorgon, men eftersom snöovädret ska komma då, så är det lika bra att få det bortgjort idag.

Åkte på OKQ8 Parkvägen, där skulle de ha det jag skulle köpa, för jag skulle inte bara ha bilbatteri.

Gick ut och skulle sätta igång med att vara duktig, men det första batteriet var fel, polerna var på fel sida.
Fick byta till ett som var rätt.
När jag väl var ute igen, så fick jag tillslut loss det gamla och när jag skulle sätta fast det nya batteriet så passade inte kabelskon på ena polen. Åh, vad jag blev arg, och less!
Det blev att sätta tillbaka det gamla batteriet, var för arg och skulle jag öppna munnen så skulle jag börja gråta, kändes det som, det är en nackdel hos mig.
Så när jag hade fått tillbaka batteriet, men fick inte på bygeln som ska sitta över, så åkte jag hem.

Får hoppas att det löser sig, att jag får hjälp att sätta fast det.

På lördag är det paltfest i Norrfors, hur länge jag blir där har jag ingen aning om, om det blir utgång senare på kvällen eller inte.

På tisdag är det popquiz-final på Harrys! Vi har troligtvis plats för en till i laget, intresserad? Lämna en kommentar! ;)

Over and out!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback