Dags för vinterdäck

[2123]
Imorgon har jag tänkt åka hem till Laxbacken och sätta fast vinterdäcken, natten till idag har det varit ett par minusgrader ute. *brr*

Har inte känt mig så pigg i dag, trött och seg, men jag kan gissa vad det beror på, dåliga matvanor...

Igår var jag och såg Pirates of the Caribbean - Död mans kista, hmm, vad ska jag säga om den, kan ju säga att jag tycker den första var bättre, men det brukar ju vara så...
Efter det var det att bege sig hem och se slutet av fotbollen, Sverige vann igen! :) 2-1 mot Island.

Gjorde inte så mycket annars under kvällen, satt framför datorn och surrade med Magnus på msn, sen blev det sängen.
Läste innan jag somnade.

Idag hade jag ju tänkt mig till Laxbacken för att byta till vinterdäck, men mamma skulle bort, så då slutade jag bort det, åker hem imorgon istället, ska försöka återskapa det fina kortet som jag tog tidigare i höst, men det kortet blev bara halvt, filmrullen tog slut. *suck* Och någon ny rulle hade jag inte med mig.

Så jag hoppas att jag får till det imorgon! *håller tummarna*

Nu ska jag återgå till soffan, och se om det är något att se på dumburken.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback