Allt och ingenting...

[2255]
Har det hänt något sen sist?

Nja, det kan jag väl inte påstå, inte direkt, eller, jag vet inte...

Imorgon har jag tänkt mig på Strömpilen och få ett arbetsgivarintyg, så jag kan skicka in till a-kassan, det är så mycket papper när man får jobba extra, extra jobbigt. =)

Trodde att jag hade en MASSA att skriva om, men det var visst inte så mycket.
Skulle kanske berätta en sak, men nä, får ta det en annan dag.

Har tänkt se lite bio i helgen, pirat-filmen har jag tänkt se i alla fall.
På söndag ska mamma vara på loppis så jag har väl tänkt mig dit också, se om jag får något sålt.
Efter loppisen så blir det födelsedagsfika.

Har lust att köpa några flaskor vin, som jag vet är gott, det enda stället i stan som har kvar dem är på Vasaplan, annars kanske jag får fara och hälsa på Berit i Vännäs, och då passa på att köpa där, för där finns det också.

NU är det mycket svammel, så jag avslutar och förflyttar mig till soffan, sen ska jag sova, har jag tänkt i alla fall.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback