8-års jubileum

[1241]
Idag är det åtta år sen jag flyttade in i min lägenhet, tänk vad tiden går fort.

Annars då?
Inget särskilt, fick en släng av ensamhet igår kväll, jobbigt, men vad göra, går inte att göra något åt det, tyvärr.

Regnet strilar ner från himlen idag, nu är det höst!
Ljusen är tända, och mysigt är det, men ingen att dela det med.

Mer än så här var det inte idag!

Idag är det andra gången jag ska rösta på Svensktoppen, det känns lite hedrande, att just jag, ska få bestämma hur listan ska se ut. =)

Igår for jag på Max och köpte mat, eftersom det var lite skumt ute, så slog jag på lyset, och givetvis glömde jag släcka det när jag gick in på Max, vilket innebar att jag var utan ström när jag skulle åka hem. Det var en aning irriterande, men med hjälp av bror så löste det sig.
Hur bilen är nu vet jag inte, om jag måste ladda den, eller om den startar ändå.
Vad jag vet nu så ska jag inte använda den idag, får väl se vad dagen bjuder på.

Ha en härlig söndag!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback