Ute och ränner

[2037]
Ringde mamma idag när jag var på ICA Maxi, hon frågade om jag var ute och rände nu igen, och visst var jag det. =)
Handlade lite.
Varför jag ringde mamma var för att fråga vilken sorts tomte hon ville ha. Hon får en av mig varje år i julklapp.

Efter det for jag på Klädhuset. Provade ett par byxor där igår, och ville prova dem igen. Det slutade med att jag köpte dem.

Annars då...?

Har äntligen diskat bort. Tänk så skönt när det är gjort.

Nu skulle jag behöva adventstäda, ta fram julsakerna och göra klart inför första advent som är på söndag. Om jag börjar imorgon bör jag ju lyckas få klart, hoppas jag i alla fall.

Har det verkligen inte hänt något annat roligt?
Nä, har köpt lite julklappar, det är väl det enda. Hämtade mamma på flyget igår.

Skriv en kommentar, skulle vara roligt! =)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför ska jack sparrow slänga sig i väggen?
har det dykt upp en bättre pirat?

2006-11-30 @ 15:06:14
Postat av: Eva till Okänd

Mina nya piratsockar är bättre pirat! =)

2006-11-30 @ 22:00:29
Postat av: Mona

jag ska också ordna lite adventsmys i helgen, men någon julkänsla har jag inte -saknar snön...

2006-12-01 @ 11:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback