Tråkmånsar

[1510]
Jag har inte fått ett enda svar på min fråga som jag hade för några dagar sen... Vilka tråkmånsar som läser, eller var det för svår fråga?

Det har varit dåligt med kommentarer också. Men det är väl inte så mycket att kommentera det jag skriver om heller, måste ju vara det.

Har börjat läsa en bok som heter Tjock! av en tjej som heter Jenny Dahlberg och kommer från Norsjö. Jag skulle kunna sträckläsa den, jag känner igen en del i det hon skriver om.

Åsa och jag ska på Nattis på Annandagen, just idag känner jag mig för att dricka så jag blir så där härligt onykter. Får väl se vad som händer den dagen, är ju hel månad kvar. Dagen efter är jag i alla fall ledig. :)

Vill ha sällskap i helgen, någon som anmäler sig frivilligt? ;)
Lite gos i soffan och sen i sängen... ;)

Fundera på saken och hör av dig sen. :)

Ha en fortsatt härlig dag!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback