Så många...

[2153]
Jag jobbade i Vännäs igår och idag.
Idag har det varit ordentligt med folk, hela dagen, inte en lugn stund. Den första kom in 10 och den sista gick strax efter 18. Under dagen var det en strid ström av folk.

Det känns i ben och fötter idag. Kroppen känner sig också trött också.

Ska jobba på tisdag några timmar också. Hela december ska jag också vara i Vännäs. Hoppas jag får någon ledig dag, så jag hinner köpa julklappar!
Annars måste jag göra bort det nu i november, och jag vet inte alls vad jag ska köpa till alla!

På väg hem från Vännäs så körde jag förbi en kyrkogård, det var sååå otroligt fint med alla ljus på gravarna.
Det är synd att mina mor- och farföräldrars gravar är så långt borta, annars hade jag gärna satt ett ljus på deras gravar.

I helgen blir det bara slappa. Har inget inplanerat. Får se vad helgen bjuder på.

Ha en härlig fortsättning på helgen!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback