Party med Krutov

[1919]
Igår begav jag mig till Vännäs för party. Det blev inte så häftigt party, kände inte för det helt enkelt. Den största anledningen jag for dit var för att min kusin var där och spelade.
Det var ösigt som vanligt och bra!
Sov över i Vännäs, skönt att slippa köra hem i mörkret.
Även om jag körde hem i mörkret idag, men då hade jag ju fått sova hela natten.

Döm om min/vår förvåning när vi kom hem i natt. Klockan var 0115, och folk höll på att flytta!
Hur är man funtad då, om man flyttar möbler på den tiden på dygnet i ett hyreshus. Nu var det ju tur att det inte hördes så himla mycket, men ändå!

Imorgon har jag eventuellt tänkt gå och kolla på ett par jeans på Klädhuset.
Annars inget planerat.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback