Langning

[2243]
Jag gick på Konsum ikväll, förlåt, Coop Nära heter det ju numer...
I alla fall, på parkeringen så ser jag en yngre kille komma mot mig, han ser ut att vara mellan 13 och 15 år. Han frågar om jag kan köpa ut öl till honom.
Ingen chans i världen att jag skulle göra det!

Jag varnade han som satt i kassan att det var några som ville ha öl. Hoppas att det inte var någon som hjälpte dem.
De var nog 4-5 stycken.

Imorgon är mamma på Musköten, har tänkt fara dit en sväng, mest för att lämna lite grejs till mamma.
Vet inte om jag ska lämna några grejer där eller inte. Får väl se om det när jag kommer dit.

Mer spännande än så har det inte varit idag.

Kollade in Bingo Royale, men sååå dåligt!
Inget jag kommer att se igen.

Nästa lördag är jag i Vännäs, ska se min kusin spela på Restaurang Maria. Får se om jag sover över hos min gamla jobbarkompis eller om jag kör hem.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Mona

Jag håller med, det där bingo-programmet är verkligen uselt. Jag såg lite av det första avsnittet, verkligen dåligt.

2006-11-20 @ 19:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback