Fira far

[2121]
Åkte till Laxbacken i lördags.
Firade far igår, söndag. Pappa fick komma till Laxbacken. Om han kommer ihåg det eller inte vet jag inte, men han fick presenter och en hemmagjord bakelse.

Idag åkte jag tillbaka till stan.
Söder om Bygdeå började det snöa ordentligt. Nästan så det är bättre att ha halvljus än helljus. Men det slutade efter ett tag och innan jag kom till Umeå så hade det slutat snöa.

Jag trodde att kanske, kanske att jag skulle ha sällskap natten till lördag, men icke det... Men sen någon gång kanske.

Igår fick jag ett väldigt tråkigt besked, ett dödsfall har inträffat, en kompis kompis...
Ikväll så fick jag ett roligt besked. Vad? My lips are sealed! :P

Eftersom ingen svarade på min fråga om vilka ämnen som det delas ut Nobelpris i, så tar jag en musikfråga i stället.
1987 så var Eva Dahlgren, Roxette och Ratata med i en gemensam turné, vad heter den??
Klura på den och återkom till mig! :)

Läste i Norran idag att Lars Winnerbäck varit i Skellefteå i helgen!
Han gjorde en överraskningsspelning på Stefan Sundströms konsert på Pinkerton i Skellefteå.
Den som ändå hade varit där!
Hade gärna varit på Stefan Sundström, tänk vilken bonus att få se Lars Winnerbäck OCKSÅ!
Hade dock ingen aning om att Stefan var i schtaaan (Skellefteå), än mindre att Lasse också skulle vara där. =)

Ha det gott!

Puss och kram

PS. Kom ihåg min tävling nu!
Förresten, var du med i popquizen på Harrys, då får du inte vara med i tävlingen, det är fusk! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback