Final i popquiz på Harrys

[1921]
Igår var det då final i popquiz på Harrys.
Jag hade ingen aning om hur det skulle gå, men hoppades på att det skulle gå bra i alla fall.
Vi höll på att lyckas, det var två poäng från att vi skulle ha vunnit!

I februari ska de börja köra igen, och jag skulle gärna vara med igen. Gärna flera tisdagar, så man lär sig lite grann på kuppen.

Imorgon ska jag jobba i Vännäs, så även på fredag.
Hoppas det går bra att köra emellan och att det går bra att jobba.
Får bara hoppas att folket kommer utspritt torsdag och fredag, så att alla inte kommer på fredag, typ en timme innan vi stänger.

Har fixat lite med bilen, kollat vattnet, hur många grader det var, -15 grader, så det måste fyllas på med glykol, för -15 räcker ju inte alls!

Var på ICA Maxi och köpte spolarvätska, hade tänkt köpa glykol också, men den var slut. Det var bra pris på spolarvätskan, två stycken för 25 kronor. Kanske får jag köpa fler flaskor.
Köpte glykol på ÖB, bra att ha hemma. Även spolarvätska.

Inget mer att förtälja, mer än att jag har inga planer för helgen. Får se om det dyker upp något.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback