Ensam i biosalongen

[1102]
Igår var jag på bio. Jag såg Offside. Helt ensam i salongen var jag, så jag hade kunnat göra mycket busigt om jag hade haft sällskap med mig. ;)

Såg Flicka med pärlörhänge när jag kom hem och hade tagit en dusch. Den filmen gick på ettan. Var ganska bra.

Har inte så mycket mer att berätta egentligen. Var med på P4 Västerbotten strax före 1030 idag i ett program som heter Radiokontakten.
Man kan efterlysa en massa saker där.
Jag efterlyste en parkeringsplats i Vännäs eftersom jag ska jobba där i december och de har bara ett motorvärmaruttag och det är upptaget av den odinarie som ska jobba.
Jag fick napp, det är två stycken som har ringt, så jag har alternativ.
Det är en stolpe, det bästa hade väl varit ett garage eller skärmtak, men en stolpe är ju bättre än en kall bil.

Det har slagit mig att det är en del som är mycket-snack-liten-verkstad-människor. Det pratas och pratas, men det händer absolut ingenting.
Och skulle det eventuellt bli något, så kommer det någon lam ursäkt, en gång till. Åh, sånt tycker jag inte om.
Vill man inte göra saken i fråga så säg det då, på en gång, i stället för att komma med dåliga ursäkter gång på gång.

Annars får du ha en bra dag i solen!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback