Ännu en dag

[2204]
Ännu en dag i mitt 31-åriga liv har gått.
Kan inte riktigt förstå att jag är 31 år, att jag gått över till att börja fylla något med en trea i början. Det var ju inte så länge sen jag var 25...
Tiden går!

Jag kommer så väl ihåg när jag låg på lasarettet för en herrans massa år sen, jag hade gjort illa mig i knäet och låg inne ett tag.
För att inte missa så mycket i skolan läste jag på lasarettet.
Räknade då ut att år 2000 skulle jag fylla 25 år, och jag tyckte det var såååå länge, men nu har jag passerat det stadiet med 6 år.
Var tog dagarna och åren vägen??

Vad hade jag planerat till jag var 25 och 30 år?
Jag har inget minne av att jag trodde att skulle vara gift och ha barn vid den åldern.
Men i tonåren så kanske jag började fundera mer på det, men har nog aldrig tänkt "att vid 30 ska jag vara gift och ha två barn".
Och ju längre tiden har gått att jag inte funnit Honom, ju längre bort har tanken på barn och giftermål kommit.

Men vem vet, inom ett år kanske jag har barn! Nä, det tror jag absolut inte att jag har, men samtidigt, vem vet!

Ha det gott!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback