Åh, jag tror jag är kär...

[2213]
...så allvarligt är det väl inte, men jag satt och såg Sing a long ikväll på TV3, och min favorit Reuben Sallmander var med.
Vet inte vad det är med honom, men han triggar igång mig på något sätt, han har Det!
Undrar om han är singel?
Han är ju inte så gammal, typ 10 år äldre än mig, inte så mycket, eller hur?

Annars har jag inte gjort så mycket idag.
Druckit upp vinflaskan jag påbörjade på igår, vad det var? Haut de Valmoure (nr 98313 på Bolaget) ett vitt vin från Frankrike.

Var ut och sopade av bilen en del snö, det har snöat några centimeter idag.
Det är klibbsnö, så det går att göra en snögubbe om man vill! Någon som vill följa med ut och göra en med mig?

Lyssnade på Melodikrysset idag, men det saknas fyra ord! Äsch!

Inget mer att förtälja.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback