Mot varmare breddgrader!

[2057]
Om 24 timmar så sitter jag i en långtradare mot varmare breddgrader, var jag ska? Stockholm! :) Längre än så är det inte tal om, men det ska bli skönt ändå att få lite miljöombyte.

Kruxet är att veta vad för kläder jag ska ta med mig, det verkar ju bli sommarvärme medan jag är där, nåja, det löser sig väl på något sätt.

Valborg, den firades i Rickleå på föreningshuset, det var trevligt, vann ju dessutom på lotteriet, två första priser och det sista priset. :)
Laxbacken som by fick storslam, det gick många vinster på barnlotteriet till byn, och sen så vann ju jag också, sånt är trevligt! :)

Får se om jag skriver imorgon innan jag åker, men annars så får du klara dig utan mig i en dryg vecka! =)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback