Min tisdag

[2254]
Den här tisdagen gick också till ända, även om jag gärna velat ligga kvar i sängen i morse, men jag tog mig upp.
Vad har jag gjort i dag?
Dagen började med att lägga i hop tvätten sen igår, usch så mycket kläder jag har! Behöver rensa ut, men ska jag lämna det på Myrorna eller ska jag försöka på Tradera? Det blir väl troligtvis Myrorna i så fall... Men än är det inte aktuellt.
Sen blev det så att jag skulle på stan och fika med Berit, en från Robertsfors, vi gick på stan en stund också.
Hon skulle ta bussen som gick 1520, så det passade utmärkt att jag köpte mammas 70-årspresent, vad hon ska få? En ballongtur över Umeå.
Efter det så for jag och hämtade Pontus och sen Levina, Jan kom hem runt 1930, när de var klara för sängen strax efter 20, så åkte jag hem.
Hade tänkt gå och fika på Starz, men de andra var precis klara, så jag åkte hem.

Idag när Berit och jag fikade så tänkte jag ta en chai-latte, men de hade inte det, när ska jag få smaka på den??
Imorgon kanske jag ska ta en, har tänkt ner på stan och kolla kläder till bröllopet i sommar, det är inte lätt att hitta något, men skam den som ger sig!

Ha det gott!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback