Hemma igen

[0940]
Sent igår eftermiddag så kom jag hem från Stockholm, efter 2,5 dag i Lide på Höga kusten.

Vilket väder jag har haft, första dagen i Stockholm (5/5) så var det strålande sol och 20 grader varmt, sommar, det vädret fortsatte hela veckan, det var torsdag och fredag som det var lite kallare ute, men inte lika kallt som det är ute nu. Huvva!

Jag gjorde inget speciellt, det jag har med mig hem är lite grejs, lite ditt och datt och ett sinat konto... Usch, vad det har gått pengar!
Så nu gäller det att spara pengarna! Men jag kanske ska köpa skor... Ett par ballerinaskor från ecco, och de är inte billiga, men får väl se vad som händer, de kanske inte passar heller.

Nä, nu ska jag skriva ett mail till min kusin som jag träffade i Stockholm, hon var hemma på besök från Sri Lanka.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback