Drömde om en speciell doktor

[1205]
Nu har helgen gått och en ny vecka har börjat, det gick bra att jobba, det är ju en del att lära sig, men ju mer van jag blir detso bättre går det, hoppas jag!
Ska jobba på fredag också, så nu hoppas jag att alla kommer ihåg att gå och handla redan på onsdag... =)

Jag drömde om en doktor i natt, en som satte spår i min själ och hjärta för ett år sen ungefär.
I drömmen hade jag samma känsla som jag hade när vi hade våra nattliga samtal, jag blev hel, det går inte att beskriva känslan, den måste upplevas.
Om jag är kär? Nä, inte alls, även om jag var det i drömmen, men på riktigt finns inga såna känslor, jag saknar honom som vän, att ha honom här och samtala med, såna kloka ord det kom från honom.

Det tvättas för fullt här idag, ska ringa lite samtal också, fixa med mammas 70-års-present också. Det är ju snart dags för den, 4 veckor kvar... Tiden går fort.

Jag kan inte släppa känslan jag har i magen sen min dröm inatt, det är jobbigt att känna så, och veta att han inte vill ha kontakt med mig mera. Jag vill poängtera att jag är inte kär, som jag skrivit, han gjorde mig hel på ett sätt som jag hoppas jag får känna igen med rätt person.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback