Återbesök i Umeå

[1811]
Åkte till Laxbacken i onsdags, kom tillbaka till Umeå i eftermiddag.

Vad har jag gjort? Köpt två pelargonior, dock inte Sikeå, jobbat, hälsat på pappa, firat mor. Annars har jag inte gjort så mycket.

Trodde att jag kanske skulle få ett sms att jag skulle göra besök, men inget kom. :P Nåja, det kanske passar någon annan gång.

Nu ska jag betala räkningarna, sen ska jag packa upp väskan från Laxbacken.

Det känns konstigt att det är måndag idag, vet inte varför.

Jobbade i fredag, jösses så mycket folk! Nåja, det lugnade ner sig på eftermiddagen. Jobbade extra i lördags och idag, det gick bra. :)

Nä, avslutning här och fortsättning på någon annan hemsida...

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback