Aj, mina fötter och ESC

[1737]
Jag har jobbat i två dagar, och jösses så ont i fötterna jag hade, är ju inte direkt van att gå hela dagar, fötterna hinner ju aldrig svalna av heller. Men nu dröjer det till på fredag innan jag ska jobba igen, undrar hur det ska gå, vi ska bara vara två, det är lönefredag, och klämfredag. Det är bara att vänta och se!

Igår var det ju då ESC (Eurovision song contest), vilken skräll, Finland tar hem det! Men det var ju också en av de bättre låtarna, det är på tiden att det händer något i ESC-sammanhanget, även om jag inte förstår hur Litauen kom så högt upp, för som det stod i Aftonbladet igår, mentalt kalops, den låten var inte bra någonstans, tycker jag, men helt klart är det många som inte tycker som jag.

Har tänkt sätta igång en tvättmaskin, har inte hunnit landa sen jag kom hem från Stockholm, men nu kanske...

Vann en skiva i radion i fredags, de hade inte så mycket att välja på, det blev Lugna favoriter.

På tal om att vinna, storasyster vann biljetter till Lars Winnerbäck i VK, grattis till henne, jag hade också skickat in, om jag varit hemma.

Inget mer roligt att förtälja, dags att avsluta, avslutar med en fråga,
Var det rätt låt som vann ESC 2006?

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: mange

japp Lordi är Lordi. Men ingen schlager faktiskt

2006-05-21 @ 23:02:27
Postat av: Eva till Mange

Det är ju sant, men den var ändå bra. :)

2006-05-22 @ 12:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback